Transportu

Moc pedał

Przez ostatnie pięć miesięcy Fiona i ja zwiększając naszą aktywność na rowerze, Jest to z wielu powodów i wszystkie z nich dźwięk i bezpłatne. Po pierwsze jego możliwie najbardziej trwały ze wszystkich form transportu mamy do dyspozycji dla nas dzisiaj, autobusy i pociągi oferują nam sprawdzony sposób podróżowania na dłuższych dystansach, ale jak zbliżyć się do peak oil te staną się luksusy. Dzień do podróży dzień na zakupy żywności, odwiedzenia rodziny, przyjaciele i etc lekarze wszystko staje się znacznie mniej możliwe w samochodzie osobiście własnością i taksówki będą drogie. Tylko naprawdę realną alternatywą będzie rower, nawet jako właścicieli gruntów koń będzie mniej prawdopodobne, alternatywą dla naszego samochodu, energii do produkcji siana i ziarna nakarmić konia będzie znacznie więcej niż energia potrzebny nam pedałować na rowerze, oraz energii zarówno z paliw kopalnych lub obfitych ilości dobrego odżywiania niewątpliwie stać towarami rzadszym, coraz więcej ludzi będzie musiała wziąć pod uwagę wybitne zalety roweru. Produkcja samochodu będzie korzystał średnio 20 baryłek ropy naftowej podczas jej wytwarzania rowerów wykorzystuje mniej niż połowę z jednej beczki, niektórzy mówią, że rower jest jak martwy jak samochód raz mijamy szczytowa ale myślę, że nadal będziemy na rowerze w 200 sto lat, ale nie będziemy jazdy 30 rok więc ma to sens, aby zobaczyć, jak daleko możemy wcisnąć własny korzystanie z roweru.

Zaczęliśmy wykonując kilka obwodów na drogach lokalnych, aby naszą sprawność i kondycję w górę nasze mięśnie nóg do dłuższych podróży mieliśmy zaplanowanych. Zbadaliśmy się siedem kilometrów okrągły trasę z kilkoma wzgórzu w nim i nawet dostał naszą Moss psa biec razem z nami na kilku okazjach. Tydzień później staraliśmy się o wyjazd do Aigurand na dwadzieścia kilometr w obie strony po raz pierwszy w piątek rano, to jest nasz lokalny targ z supermarketu i magazynu sprzętu, jak również na rynku produktów piątek rano i odwiedzimy Café Bar JJ. Możemy dogonić sąsiadów i kupić lokalnie produkowane warzywa, owoce i rośliny. Mamy teraz zrobić ten wyjazd, przeważnie w piątki i czasami jeszcze jeden dzień w tygodniu, jeśli potrzebujesz niczego ze sklepów w mieście.

Przed śmiercią Mossa możemy kupił mały rower treningowy tak Moss może przyjść na rynek z nami, a teraz mamy Jazz nasz szczeniak border collie, który jest zbyt młody, by robić dużo pracy obok nas mamy zrobić dobry użytek z przyczepą. Jazz nadal jest zrobić kilka działa na cichszych dróg budować swoją siłę i dać trochę wytchnienia nasze nogi na stromych wzgórzach. Udało nam się dotrzeć do większości naszych lokalnych atrakcji turystycznych na rowery, jezioro dwadzieścia podróż w obie km, Crozant się dwadzieścia osiem Powrotny kilometr plus pięć spaceru kilometr rzeki, kiedy tam dotrzemy, Fresseline osiemnaście kilometrów podróż w obie strony z bardzo górzystej drodze powrotnej, ale warto każdym obrocie pedałów do scenerii po drodze.

Możliwość komentowania Moc pedał została wyłączona
%d blogerów, jak to:

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ecocampi/public_html/permacultureeden.com/wp-includes/functions.php on line 5275